پلتفرم خودکار چیست ؟



در راستای هدف تولید دانش , کارشناسان.نت در اولین قدم , اقدام به تولید پلتفرم خودکار که یک پلتفرم رایگان و متن باز (Open Source) برای تولید نرم افزار تحت وب می باشد , نمود. شما می توانید برای استفاده و دانلود رایگان پلتفرم خودکار آن را از , گیت هاب (GitHub) دانلود کنید و آموزش ها و توضیحات بیشتر در اینجا مشاهده کنید .

پلتفرم خودکار

به زبان ساده پلتفرم خودکار یک وبسایت است که برنامه نویسان و طراحان وب و توسعه دهندگان دیتابیس به صورت تیمی یا انفرادی از طریق اینترنت یا شبکه های داخلی یا از روی یک کامپیوتر بدون نیاز به هیچ ابزار اضافی مثل ویژوال استدیو و Sql Management Studio و Source Control و ... تنها با یک مرورگر مثل موزیلا فایر فاکس و بر روی تمامی دستگاه ها مثل کامپیوتر های شخصی یا موبایل و تبلت و تمام سیستم عامل ها مثل IOS و اندروید و ویندوز و ... به ساخت وبسایت با آخرین تکنولوژی های شرکت مایکروسافت بپردازند .

همچنین صاحبان شرکت ها و مدیران تیم های نرم افزاری به کمک این پلتفرم می توانند گروه نامحدودی از این برنامه نویسان و طراحان و توسعه دهندگان دیتابیس را بدون نیاز به حضور فیزیکی آنها مدیریت و هدایت و کنترل دسترسی نمایند .این نرم افزار در گروه نرم افزارهای متن باز و رایگان قرار دارد و در نتیجه قابلیت نهایت شخصی سازی را دارا می باشد .


لیست فیلم های آموزشی پلتفرم خودکار


تور آشنایی با پلتفرم خودکار

نصب قالب وبسایت

ساخت صفحه اول

دیباگ

نصب پلتفرم خودکار

 

 




 









 






 






 






 






 






 






 






 


انتخاب تم

رنگ پوسته