در این قسمت از اموزش در ادامه ساختن مدل ها با مفهوم query set اشنا میشویم و همچنین درباره نحوه گرفتن اطلاعات یک مدل در جنگو صحبت میکنیم.
در این قسمت از اموزش درباره ساختن مدل ها در جنگو و نحوه مدیریت آنها همچنین ارتباط میان مدل ها آشنا میشویم و با استفاده از پنل ادمین جنگو با تغییرات مدل ها اشنا میشویم.
در این قسمت از آموزش درباره فرانت اند وبسایت صحبت میکنیم و همچنین با لینک کردن فایل های css , js با استفاده از سیسنم هندل فایل های استاتیک جنگو با html آشنا میشویم .
در این قسمت از آموزش درباره نحوه استفاده از داده های بک اند جنگو در فرانت اند و همچنین سینتکس قرار دادن بلاک کد در فایل html صحبت میکنیم.
در این قسمت از آموزش درباره نحوه کار کردن views و انواع آن همچنین در باره ساختن endpiont های مختلف و url ها صحبت میکنیم.
در این سری جدید از آموزش ها میخواهیم درباره برنامه نویسی تحت وب با زبان برنامه نویسی پایتون صحبت کنیم و همچنین به نحو ویژه به آموزش فریم ورک جنگو بپردازیم.
در این قسمت از آموزش در باره رفع کردن برخی باگ های بازی و کامل کردن قسمت منو بازی همچنین درباره تبدیل کردن فایل پایتون به فایل executable صحبت میکنیم.
در این قسمت از آموزش درباره ساختن پنجره های مختلف در بازی مانند صفحه game over , start و غیره همچنین درباره برخی تغییرات برای رفع باگ ها و بهتر شدن بازی صحبت میکنیم.
در این قسمت از آموزش درباره نحوه استفاده کردن از time در پای گیم و نمایش دادن و پاک کردن گرافیک ها بر حسب زمان صحبت میکنیم.
در این قسمت از آموزش در باره نحوه وارد کردن فایل های صوتی به فضای بازی با استفاده از pygame.mixer صحبت میکنیم و همچنین با os و یک سری قابلیت های آن آشنا میشویم.
در این قسمت در ادامه قسمت گذشته درباره کامل کردن StatusBar با اضافه کردن HealthBar با استفاده از کتابخانه پایگیم صحبت میکنیم.
در این قسمت از آموزش درباره نحوه استفاده از draw برای کشیدن و رندر کردن ابجکت ها رو صفحه و همچنین درباره نوشتن متن و کاراکتر روی صفحه و تغییرات آن صحبت میکنیم.
در این قسمت از آموزش با نحوه مخاسبات فاصله در صفحه با استفاده از ماژول math آشنا میشویم و همچنین در مورد برخورد آبجکت ها با یکدیگر صحبت میکنیم.
در این قسمت از آموزش با استفاده از ماژول رندوم در باره رندر کردن تعداد زیادی گرافیک روی صفحه در مکان های مختلف صحبت میکنیم.
در این قسمت از آموزش در باره نمایش دادن همزمان بیش از یک آبجکت روی صفحه و همچنین درباره ساختن و ریموو کردن آبجکت به صورت داینامیک در حین اجرای برنامه صحبت میکنیم.
Copyright © 2018
خودساز نوشته شده با خودکار !